Monday, December 23

Johan As'ari: Saya akui sayangkan Shila sebagai sahabat


Pelakon popular, Johan As'ari akui masih sayangkan Shila Amzah tetapi sebagai seorang sahabat, dan tidak pernah membenci penyanyi itu.
"Saya akui sayangkan Shila. Saya sayangkan dia sebagai seorang sahabat. Apabila saya hubungi dia untuk tanya khabar, rupa-rupanya dia sudah tukar telefon.


"Saya tahu dia mungkin terguris hati dengan apa yang telah berlaku," . Tambah Johan, 27, dia menganggap Shila sebagai seorang rakan yang sentiasa mengambil berat.

"Shila adalah wanita yang baik dan merendah diri walaupun telah berjaya di peringkat antarabangsa dan saya sentiasa mendoakan kejayaannya.


"Saya masih menyanyanginya sebagai seorang sahabat walaupun dia tidak lagi menganggap saya sebagai kawan seperti sebelum ini. saya harap semua salah faham yang berlaku tidak berpanjangan."

Dalam perkembangan lain, pelakon "Juvana" itu memberitahu hubungannya dengan aktres jelita Lana Nordin baik dan tiada masalah, selain masing-masing sedang cuba memperbaiki diri kearah yang lebih sempurna.

"Sebagai manusia biasa kita hanya mampu merancang dan selebihnya saya serahkan perkara itu kepada jodoh."

No comments:

Post a Comment